Vyberte ty správné reklamní předměty pro vaši firmu


Pro každou firmu a instituci je dnešní prostředí plné konkurence. Konkurence je větší než kdy dřív. Proto musí firmy neustále hledat nové a nové způsoby, jak zapojit svou firmu do marketingu a jak ji co nejlépe propagovat co nejširšímu spektru lidí, kteří se mohou stát jejich potencionálními zákazníky. Jednou z těchto marketingových strategií jsou reklamní předměty. Někdy je také můžeme nazývat propagační nebo promoční předměty. Zahrnují široké spektrum nejrůznějších předmětů – reklamní textil, propisky, bloky, hrníčky, USB disky, tašky a mnoho dalších předmětů. Reklamní předměty na sobě obvykle mají logo nebo název firmy a jejich cílem je propagovat firmu, která je nechala zhotovit.

notebook

Jak vyberete správní reklamní předměty?

Cílová skupina

Důležité je si uvědomit, pro jakou cílovou skupinu reklamní předměty tvoříte. Pokud jsou vaší cílovou skupinou technicky založené tipy lidí, ocení třeba výše zmíněný flash disk. Pokud jsou cílovou skupinou mladší ročníky, co takhle reklamní sluchátka? Pokud chcete univerzální reklamní předmět, hodí se třeba reklamní propiska.

Kvalita

Neméně důležitým aspektem je kvalita. Nekvalitní reklamní předměty, které se rozbijí sotva je dvakrát použijete, nejsou pro vaši firmu moc dobrou reklamou. Mohou mít tak spíše opačný efekt a poškodit image vaší firmy. Při spolupráci s firmami na výrobu reklamních předmětů si dejte záležet, abyste si vybrali tu nejlepší.

notebook

Funkčnost

Předměty, které si může někdo vystavit a koukat na ně, jsou sice hezké, ale u reklamních předmětů byste se měli zaměřit spíše na jejich funkčnost. Pokud je dotyčný bude každý den využívat, lépe si zapamatuje vaši značku, což je to, o co vám v rámci reklamních předmětů jde.

Rozpočet

Před vytvořením reklamních předmětů je důležité stanovit si rozpočet, který na ně máte. Podle toho také přizpůsobíte výběr reklamních předmětů, protože některé jsou samozřejmě mnohem levnější než jiné, a naopak.